Inzamelingacties

Op deze pagina leest u alles over de inzamelingsacties, donaties en diverse evenementen Stichting Finn.

Algemeen

Op dit moment wordt er met diverse bedrijven en organisaties gesproken over het organiseren van een inzamelactie en/of evenement ten bate van Stichting Finn. Zodra de data bekend zijn leest u hierover meer op deze site.

Wilt u ook een inzamelactie plannen, dan kunt u de speciale folders van Stichting Finn aanvragen om uit te delen.

Lisanne (November 2005)

Na een goede zwangerschap van precies 40 weken is Lisanne in november 2005 thuis geboren. De bevalling verliep voorspoedig. Ze heeft een hele goede start gemaakt, hetgeen ook bleek uit de Apgarscore die uit twee tienen bestond. We hebben een heerlijke kraamweek meegemaakt, waarbij we erg konden genieten van ons meiske. Dit onbezorgde genieten is echter van korte duur geweest.

Hoe het allemaal begon…. Continue reading “Lisanne (November 2005)”