Voorzitter:
Egbert Vennik is oprichter en  mede eigenaar van de Van Scherpenzeel Groep. Na verschillende directie posities te hebben bekleed bij corporate bedrijven zoals P&O Ltd en de Van Gansewinkel Groep B.V.  heb ik in 2013 de overstap gemaakt naar het ondernemerschap. Ik ben altijd van mening  geweest dat een bedrijf naast zijn economische doelstellingen ook zijn maatschappelijke rol en verantwoordelijkheid moet nemen. Omdat dit de continuïteit en positie versterkt, en omdat het de betrokkenheid van werknemers en ook klanten vergroot. Vanuit dit besef en gezien de zeer waardevolle doelstellingen van de stichting Finn heb ik mij verbonden aan Stichting Finn.

Secretaris:
Wouter van Toorn is meer dan 25 jaar directeur en mede eigenaar van Goos Horeca BV. Naast mijn zakelijke ambities voel ik mij maatschappelijk ook verantwoordelijk en ben ik blij dat ik hier onder andere mijn bijdrage kan leveren voor stichting Finn. Sinds de oprichting van stichting Finn in 2005 ben ik verbonden aan deze stichting. De geboden hulp voor gezinnen met een ernstig ziek kind, waarbij ontbrekende hulpmiddelen hun leed kan verzachten, is een zeer grote motivatie voor mij om me te verbinden aan stichting Finn.
Daarnaast verdient deze stichting voorzetting van het gedachtegoed van de oprichter en wil mij hier graag voor blijven inzetten.

Penningmeester:
Penningmeester: Mieke Clark-Marsman is algemeen directeur van twee PostNL bedrijven: Billing & Document Solutions en Euromail. In de afgelopen 20 jaar heb ik voor verschillende bedrijven gewerkt met forse groei- en innovatie ambities. Daarbij zijn veerkracht en doorzettingsvermogen onmisbare eigenschappen. En dat is ook zo wanneer het leven de andere kant van gezondheid en geluk laat zien. Zeker als het je eigen kind betreft wordt alles want zo normaal was tot het uiterste getest. Ik geloof dat kleinschalige hulp op die moment dat het echt nodig is en de reguliere gezondheidszorg het laat afweten gezinnen, kinderen en hun ouders de moed en inspiratie kunnen geven om door te zetten